27 martie 2011 – CU TOŢII LA CHIŞINĂU

Am creat acest blog pentru a vă invita alături de noi la Chişinău pe 27 martie 2011, la împlinirea a 93 de ani de la Unirea Basarabiei cu România.

Primul pas spre înfăptuirea Marii Uniri din anul 1918, s-a realizat pe 27 martie. Datorită unor forţe exterioare, această unire a durat puţin. La 93 de ani de atunci, încă simţim româneşte şi nu am uitat de românii care sunt separaţi de noi prin nişte graniţe impuse de alţii.

CU TOŢII LA CHIŞINĂU PE 27 MARTIE!
1918 marea unire romania mare

18 Răspunsuri to “27 martie 2011 – CU TOŢII LA CHIŞINĂU”

  1. jan viola pitesti Says:

    nu merg ca nu am timp si bani dar sint cu inima si las pe cei tineri sa fie acolo

    • acum doi ani pe 27 martie am fost acolo si am jurat ca ma voi intoarce, dar nici anul acesta nu e posibil.
      Vad ca foarte multi isi doresc să sarbatoreasca aceasta minunata zi, dar din pacate nu pot pleca din tara….
      Nu se poate face o manifestatie si in Bucuresti? Cu siguranta multi ar fi bucurosi sa participe!

      Dumnezeu sa va binevanteze!

  2. Theodor Doru Popa-Brasov Says:

    Imi pare foarte rau ca nu pot sa fiu si eu alaturi de voi la Chisinau. Nu numai varsta, am 62 de ani, dar mai ales sanatatea foarte precara, ma impedica sa trec Prutul. N-am fost niciodata la Chisinau, n-am fost niciodata in Basarabia. Mi-as dori foarte mult sa ajung macar o data in acesat tinut romanesc, sa ma conving cu proprilile-mi simturi despre realitatiile de acolo, despre care, de multe ori aud lucruri care ma dor, pe mine ca roman. Sper din tot sufletul ca in viitor sa am conditia fizica care sa-mi permita alaturarea de voi. felicitari celor care v-ati gandit sa mergeti. transmiteti din partea mea un salut plin e speranta UNIRII, fratilor de sange din Basarabia ! Cu toata adeziunea alaturi de voi, prof. dr. Theodor Doru Popa – Brasov.

  3. UNDE VA AVEA LOC ACTIUNEA MA INTREABA TOATA LUMEA DIN BASARABIA

  4. solovastru Says:

    V-a avea loc u miting , o demonstratie ceva cu ocazia asta? Si unde anme in chisinau?

  5. More NICOLAE David Says:

    Da am sa vin de la Cluj sa particip la acest eveniment istoric doa Basarabia e pamant romanesc o sa ne vedem la Chisinau!Dar unde o sa se tina ca locatie vreau un raspuns cu stima Golanul David.Sa nu uitam lupta continua!!

  6. Marcel Shevchenko Says:

    DRAGI COMPATRIOTI CU TOŢII LA CHIŞINĂU >>> 27 martie 2009

  7. Noi din Chisinau va asteptam cu bratele deschise pe toti cei care constientizeaza necesitatea reinvierii constintei romanesti din Basarabia! UNIRE!!!

  8. Referitor la programul activitatilor si locul de intrunire as sugera sa va abonati la newsletterul „Noii Golani” prin trimiterea unui e-mail catre atitudine@noiigolani.ro sau noiigolani@yahoo.com pentru a primi informatiile necesare, la momentul publicarii acestuia (programul).

  9. imi pare foarte rau ca nu pot fi prezenta cu voi dar cu inima si sufletul voi fi alaturi cu voi,stiu nu e de ajuns dar sunt prea departe de patrie cu parere de rau…

  10. Lipsa banilor face din nou ca multi romani sa nu poata ajunge acolo unde toti am vrea sa fim pe 27.Oricum frati basarabeni suntem acolo cu mintea si sufletul.Poate la anu trup si suflet:)Noi vrem sa va uniti cu tara:)

  11. Mihai Petrescu Says:

    Salut fratilor !
    Sunt Mihai Petrescu – Roman din Basarabia, locuiesc in Chisinau! Am citit anuntul despre actiunea planificata pe 27 martie 2009. Doresc mult ca in aceasta zi sa fiu cu adevarati patrioti al nemului Romanesc!
    Daca e posibil trimitete-mi informatia unde si cum as putea sa ne intalnim pe 27 martie la Chisinau, ce actiuni se planifica? Ca la noi e o izolare informationala totala!

    Cu respect Mihai

    Traiasca Romania MARE!

  12. Sa fiti atenti pe 27 martie, securitatea comunista va face tot posibel sa impiedice aciasta actiune !!!!!

  13. Sunt din Chisinau si vineri voi fi foarte fericit sa vad CAT MAI MULTA SUFLARE ROMANEASCA in Piata Marii Adunari caci sunt cu adevarat obosit de ciripitul rusilor.VENITI TOOOTI!!!

  14. Rectific-grohaitul porcilor!

  15. […] informaţiei publicate de Grupul de Acţiune Noii Golani, din România, autocarele cu studenţii se vor deplasa la […]

  16. abia astept sa mergem !!! sper ca de data asta sa fim mai multi , sa ne putem spune „ofurile”. la ce ora ne vedem la autobuz?? LALĂ

Lasă un răspuns

