27 martie 2009 ora 16.00, La horă în Piaţa Marii Adunări Naţionale

La data de 27 martie, 1918, Sfatul Ţării, în frunte cu trei oameni nobili, cu conştiinţă naţională : Ion Inculeţ – Preşedintele Sfatului Ţării; Pantelimon Halippa – Vice-Preşedintele Sfatului Ţării; Ion Buzdugan – Secretarul Sfatului Ţării; au votat „Unirea Basarabiei cu Ţara Mamă – România pentru totdeauna”.

Acest act a fost unul dintre cele mai măreţe din istoria ţării noastre, iar perioada României Mari a fost una înfloritoare, din toate punctele de vedere.

Anul acesta se împlinesc 91 de ani de la declararea Actului Unirii. Cu această ocazie, la 27 martie 2009, între orele 16.00 – 19.00, grupul de iniţiativă „Spirit Românesc” va desfăşura o întrunire la Arcul de Triumf din Piaţa Marii Adunări Naţionale.

Dacă nu ai uitat care-ţi sunt rădăcinile, cine-ţi sunt strămoşii şi dacă ţi-e vie demnitatea de român, vino să te prinzi la Hora Unirii.

27 martie 2009, între orele 16.00 – 19.00, la Arcul de Triumf!

3 Răspunsuri to “27 martie 2009 ora 16.00, La horă în Piaţa Marii Adunări Naţionale”

  1. Cu drag,voi fi maine ,la Chisinau !
    Chiar daca aud ca vamesii vor face tot posibilul sa opreasca Romanii la granita !
    Vom fi impreuna !

    Doamne ajuta !
    Sa fim odata impreuna toti Romanii !

  2. am vrut si eu sa fiu prezent la hora dar imi ppare foarte rau ca nu am putut veni. finka eu cel mai mult imi doresc in veata asta sa vad marea unie a basarabiei cu romaniea mama este kasi un vis al meu

  3. Veniti cu totii frati Romani sa sebam marea unire, Nu va fie frica de ticalosia comunista, impreuna vom invinge marea unire este aproape!!!!

Lasă un răspuns

